Mzdové poradenství

 Vedení mez a Mzdové poradenství poskytujeme v plném rozsahu, tzn. jedná se především o tyto služby:

  • outsourcing mezd – převzetí celé mzdové agendy, kontrola, vyhotovení mezd, statistiky, reporting pro zahraniční centrály, komunikace s úřady, zasílání přehledů na úřady, atd.

  • vedení osobních složek zaměstnanců – sledování zákonných povinností a dle aktuální právní úpravy poskytujeme klientům poradenství, jak je nutné dokumenty upravit, aktualizovat, atd. Připravujeme také vstupní dokumenty, výstupní dokumenty, atd.

  • poradenství ohledně daňově uznatelných benefitů, obecně veškeré poradenství ohledně benefitů, cestovních náhrad, využívání vozidel, atd.

Služby poskytujeme komplexně, ale jsme schopni poskytnout i jednotlivé části – záleží vždy na klientovi, co vše potřebuje. Odpovíme i na jednotlivé dotazy týkajících se mezd a mzdové oblasti.

Zeptejte se nás nebo si zarezervujte schůzku ZDE

Vytvořte si webové stránky zdarma!