attachment closedownemailglassmenuraquo slick-nextslick-prevtel touchup
facebookgoogle-pluslinkedintwitter

Klient Personální poradenství

Zajišťujeme tvorbu vešlerých HR dokumentů pro zaměstnavatele, externí vedení osobních složek zaměstnanců, jejich aktualizaci, uchovávání dle zákonné povinnosti. Vše zajišťujeme dle požadavků klienta v místě jeho budovy nebo u nás.

Co služba zahrnuje?

  • zajištění dodržování povinností zaměstnavatele z pohledu Zákoníku práce a aktuálních dodatků a vyhlášek.
  • HR dokumentace zaměstnavatele - tvorba veškerých dokumentů, jejich pravidelná aktualizace - jedná se o Pracovní řád, Vnitřní směrnice, Car policy, Benefitní směrnice, atd.
  • Revize a vypracování veškerých pracovně – právních dokumentů zaměstnavatele - pracovní smlouvy, dodatky, výpovědi, dohody o hmotné odpovědnosti a jiné dokumenty týkající se pracovněprávních vztahů. Kompletní vedení osobních složek zaměstnanců vždy dle aktuálního znění Zákoníku práce a doprovodných nařízení.
  • Tvorba organizační struktury společnosti, včetně popisu jednotlivých pozic.
  • Sledování změn v zákoníků práce a příslušných zákonů.
  • Poskytování informací klientovi o nových zákonech.
  • Vedení celé pracovně-právní agendy klienta.
  • nastavení a aplikace moderních metod personálního řízení.

Přínosy pro Vás:

  • Převezmeme kompletní zodpovědnost za ucelenou část aktivit a jejich výsledky.
  • Vyřídíme všechny pracovně-právní a administrativní záležitosti.
  • Komunikujeme s úřady a spolupracujeme s nimi v případě kontrol.
  • Zajistíme archivaci a budeme spravovat všechny dokumenty.
  • zodpovíme jednotlivé dotazy a pomůžeme nastavit i jednotlivé části v personální oblasti.

V případě dotazů nebo zájmu o tuto službu nás kontaktujte na e-mail: pravo@consultahr.cz nebo přes níže uvedený formulář.

Ozvěte se nám