Zajišťujeme tvorbu vešlerých HR dokumentů pro zaměstnavatele, externí vedení osobních složek zaměstnanců, jejich aktualizaci, uchovávání dle zákonné povinnosti. Vše zajišťujeme dle požadavků klienta v místě jeho budovy nebo u nás.
Co služba zahrnuje?
- zajištění dodržování povinností zaměstnavatele z pohledu Zákoníku práce a aktuálních dodatků a vyhlášek.
- HR dokumentace zaměstnavatele - tvorba veškerých dokumentů, jejich pravidelná aktualizace - jedná se o Pracovní řád, Vnitřní směrnice, Car policy, Benefitní směrnice, atd.
- Revize a vypracování veškerých pracovně – právních dokumentů zaměstnavatele - pracovní smlouvy, dodatky, výpovědi, dohody o hmotné odpovědnosti a jiné dokumenty týkající se pracovněprávních vztahů. Kompletní vedení osobních složek zaměstnanců vždy dle aktuálního znění Zákoníku práce a doprovodných nařízení.
- Tvorba organizační struktury společnosti, včetně popisu jednotlivých pozic.
- Sledování změn v zákoníků práce a příslušných zákonů.
- Poskytování informací klientovi o nových zákonech.
- Vedení celé pracovně-právní agendy klienta.
- nastavení a aplikace moderních metod personálního řízení.
Přínosy pro Vás:
- Převezmeme kompletní zodpovědnost za ucelenou část aktivit a jejich výsledky.
- Vyřídíme všechny pracovně-právní a administrativní záležitosti.
- Komunikujeme s úřady a spolupracujeme s nimi v případě kontrol.
- Zajistíme archivaci a budeme spravovat všechny dokumenty.
- zodpovíme jednotlivé dotazy a pomůžeme nastavit i jednotlivé části v personální oblasti.
V případě dotazů nebo zájmu o tuto službu nás kontaktujte na e-mail: pravo@consultahr.cz nebo přes níže uvedený formulář.