attachment closedownemailglassmenuraquo slick-nextslick-prevtel touchup
facebookgoogle-pluslinkedintwitter

Klient Mzdy – vedení mezd, mzdové poradenství

Naše společnost Consulta HR s.r.o. zajišťuje zpracování mzdové agendy, kompletní vedení mezd jednotlivých firem a následnou komunikaci s úřady a přípravou podkladů pro veškerý reporting.

Zajišťujeme zpracování mezd také pro zahraniční společnosti s následnou přípravou podkladů pro zahraniční reporting, nebo pro české společnosti. Nastavujeme jednotlivé výstupy dle požadavků klienta.

Přínosy pro Vás:

  • můžete se soustředit pouze na výkon vašich zaměstnanců a fungování vaší společnosti a veškrou agendu spojenou se zaměstnáváním nechat na nás – ať se to týká mzdové agendy nebo personální agendy..
  • dojde ke snížení fixních nákladů společnosti.
  • potřebujete rozšířit tým, bohužel nemůžete přijmout zaměstnance na HPP
    – zajistíme dlouhodobé přidělení zaměstnance.
  • sníží se počet zaměstnanců na HPP, pokud potřebujete dodržet limity zaměstnanců.

Co služba zahrnuje?

  • kompletní zpracování měsíčních mezd zaměstnanců pro HPP a dohody na základě předaných podkladů.
  • vyhotovení měsíčních výkazů pro ČSSZ a zdravotních pojišťoven včetně jejich předání na úřady.
  • zpracování nemocenských dávek.
  • agenda benefitů pro zaměstnance.
  • vyhotovení výplatních pásek pro zaměstnance a jejich distribuce jednotlivým zaměstnancům.
  • vyhotovení měsíční rekapitulace a mzdového dokladu pro zaúčtování.
  • vyhotovení čtvrtletníhovýkazu zákonného úrazového pojištění.
  • vyhotovení příkazu k úhradě mezd a odvodů.
  • vyhotovení daňových přiznání a vyúčtování, souvisejících se mzdami.
  • vyhotovení statistických výkazů.
  • příprava podkladů pro kontrolu na úřadech, případně zastupování na kontrolách.
  • kontrola cestovních náhrad.

V případě dotazů nebo zájmu o tuto službu nás kontaktujte na e-mail: pravo@consultahr.cz nebo přes níže uvedený formulář.

Ozvěte se nám